Otázky o zmarených voľbách, na ktoré nevie, nemôže alebo nechce odpovedať Michal Horský, žiadny platený, korumpovaný politológ!
Otázky o zmarených voľbách, na ktoré nevie, nemôže alebo nechce odpovedať Michal Horský a ani žiadny iný platený, teda korumpovaný politológ!
Prvé dve otázky Karola Nagya, 14.06.2010 09:44 (štartovacie otázky):
Možno si pamätáte, že vlani, myslím, že išlo o prezidentské voľby, dávali na TA3 v priamom prenose zo štatistického úradu výsledky už aj z prvého započítaného okrsku, ktorým bol Luník IX? A potom o 10 minút už výsledky z prvých asi 100 započítaných okrsko...v, a po každých 10 minútach nové, vždy presnejšie výsledky?
Včera tie výsledky NESMELI uverejňovať. Prinajmenej v TA3. Lebo, napr. o 0:12 ešte viedla Ficova koalícia s ústavnou väčšinou 91 kresiel! A ešte o 1:42 bola volebná remíza 75:75.
Okolo jednej povedali, že výsledky zverejnia až po započítaní 50% okrskov! Ani nesmeli povedať, že na internete tie priebežné výsledky sú!
Je nespochybniteľné, že prvé okrsky, ktoré započítavali boli tie, ktoré sídlia najbližšie k sídlam obvodných komisií, teda to boli všetko okrsky mestské, aj veľkomestské.
1. Ako si vysvetľujete, že napriek uvedenému v prvých hodinách tak výrazne viedol Smer-SD s dovtedajšími partnermi?
2. Mohli by ste komentovať strach médií a ich neinformovanie divákov, konkrétne najmä TA3. Súvisel podľa Vás aj s neschopnosťou ich expertov vysvetliť taký rozpor medzi exit poolom a priebežnými výsledkami, už aj so započítaním milióna hlasov? A čo ich profesionalita? Povinnosť informovať aj o tom, čo sa im nepáči?
(Ne)odpoveď Michala Horského, 14.06.2010 10:32: Máte pravdu, exit pooly sa tentoraz agentúram a televíziám mimoriadne nevydarili
Tretia otázka Karola Nagya, 14.06.2010 10:03:
Tisíckam ľudí znemožnili voliť vinou volebných komisií a porušením zákona!
Niektorých vyškrtli z voličských zoznamov, lebo niekto v ich mene vyžiadal voličský preukaz, pričom mu stačilo poslať neoverený e-mail (Napr. Mestská časť Petržalka, mesto Žilina, Skalica a mnohé iné takto protizákonne vydávali voličské preukazy. Rača a iste aj iné časti, obce, mnestá ich tromfla tým, že vyškrtávala nezvratne pre tieto voľby voličov len na základe telefonátov im nezmámych ľudí!)
Iným neumožnili voľbu, lebo si vybavujú občiansky preukaz, preukazovali sa len potvrdením od polície, čo plnohodnotne občiansky nahradzuje, mnohým okrskovým komisiám to nestačilo, lebo s. Škultétyová celý deň tárala do televízií o tom, že sa vraj občiansky preukaz nedá ničím nahradiť
Stovkám ľuďom nebolo umožnené voliť, lebo neboli zapísaní vo voličských zoznamoch, hoci túto štandartnú situáciu rieši volebný zákon, §30, odsek 4, ktorí si žiaľ v stovkách okrskových komisií nevedeli vyhľadať.
Desiatkam ľudí nebolo umožnené voliť, lebo pred nimi voličov odfajkli vo voličskom zozname o riadok vyššie alebo nižšie?
Čo si myslíte o tom, že o týchto tisíckach prípadoch nesmú volebné komisie informovať a médiá písať? Podľa mňa išlo o MARENIE VOLIEB a je tu aj ich jasný dôvod na zopakovanie!!!
Na túto otázku Michal Horský neodpovedal vôbec a nechal ju vymazať! Hanba mu, korumpovanému zbabelcovi!
Komentáre
Prehľad komentárov
Fakty popisované v článku https://volby.estranky.sk/clanky/parlamentne-volby-2010/zmarene sú reálne, dosiaľ nikým nespochybnené, a verím, že aj nespochybniteľné.
Clánok o nezákonnostiach vo voľbách, teda o ich možnosti opakovania som poslal 300 predstaviteľom a nominantov kandidujúcich strán, 200 popredným slovenským právnikom. Nikto nenamietal čo len jeden jediný bod. Napriek tomu, všetky médiá mali a majú zakázané o tých nezákonnostiach informovať!
co to je
(iveta, 29. 6. 2010 0:00)nechapem o co vlastne ide, je toto zart, alebo realita...skuste mi povedat o ktoru chobotnicu sa vlastne teraz hra
Rusnaku, no zbohom,
(Karol Nagy, karolnagy77@gmail.com, 15. 6. 2010 23:05)
akí mudraci sedia v obvodných volebných komisiách. Smiem hádať za akú stranu? Vulgárni a bez štipky schopnosti pravopisu. Na strednom Slovensku by si nedokončil žiadnu základnú školu.
Nepochopil si, že otázky v úvodnom texte boli aj chytákom na "experta" politológa, aj na "expertov," ktorí sa striedali v štúdiu TA3. Priznám sa, že som podcenil náročnosť spočítavania preferenčných hlasov, osobne som bol dosiaľ v komisiach len pri prezidentských voľbách, voľbách do EP a VÚC. Ale keby som robil v TV, určite niekoho pošlem aspoň do toho najkritickejšieho obvodu, obvopdu pre celú Bratislavu. Keby si čítal aj nižšie, videl by si, že po volebnej noci som prišiel na to, že na konci boli veľké bratislavské a košické okrsky. Ale Horský na to neprišiel nikdy:
"Vo volebnej noci som nevedel, ze v Bratislave sa caka aj 4 hodiny na odovzdanie vysledkov, co HLAVNE vysvetluje, preco sa plynutim casu zlepsovali vysledky dovtedajsej opozicie. Horsky to nevedel ani vcera dopoludnia. A nevedel to nik, s kym sa dokazali v TA3 spojit, inak by nezakazovali informovat divakov o priebeznych vysledkoch."
kecas chujoviny
(rusnak, 15. 6. 2010 21:02)kecas chujoviny, prve okrsky neboli započitane tie ktoré su najbližšie k obvodným komisiam, ja sám som bol v obvodnej ščítacej komisii a prvý chodili z najmenších okrskou, kde mali cca 200-500 opravnených voličov a tie messké a večie okrsky boli posledne, napr. predposledný okrsok prišiel ten, ktorý sídlil 150 m od okresnej ščítacej komisie
Nezmysel
(Karol Nagy, karolnagy77@gmail.com, 15. 6. 2010 8:40)
Vraj: "BA bola zapocitana az po 70% spocitanich okrskov ;)" V skutocnosti, akonahle bol zapisany prvy bratislavsky okrsok v bratislavskej obvodnej komisii v Inchebe, v zlomku sekundy isiel aj do centralneho pocitaca a v najblizsich 10 minutach sa jeho vysledky prejavili v celkových priebeznych vysledkoch aj na webe. Rovnako tak prvy kosicky okrsok, prvy oravsky a neviem aky. Neviem od kedy, ale napriklad o 4:00 rano zobrazoval statisticky urad na webe, aj podiel spracovania okrskov podla obvodov. Napr. Trebisov ich mal 100%, Bratislava len asi 70%, Kosice 60%. Ale aj 60, 50, aj jedno percento bratislavskych okrskov bolo uz v celkovych priebeznych vysledkoch zapocitavane.
Vo volebnej noci som nevedel, ze v Bratislave sa caka aj 4 hodiny na odovzdanie vysledkov, co HLAVNE vysvetluje, preco sa plynutim casu zlepsovali vysledky dovtedajsej opozicie. Horsky to nevedel ani vcera dopoludnia. A nebvedel to nik, s kym sa dokazali v TA3 spojit, inak by nezakazovali informovat divakov o priebeznych vysledkoch.
pekne dristy
(vlado, 15. 6. 2010 7:35)
BA bola zapocitana az po 70% spocitanich okrskov ;)
Tim mas vyvratenu a vysvetlenu 2/3 tvojho dementneho textu.
Na vysvetlenie 1/3 staci asi povedat tak to vzdy bolo, ano nechcem tvrdit ze volebny system je dokonali, nieje. Demokracia je hrozna vec (vid ta luza cervenich ako sa sprava, typicka ukazka: spravy nesleduju o politiku sa nezaujima a tak volia co im povedia v krcme. Kedze manzelky do krcmi nechodia tak volia ako im manzel povie ... co to ma spolocne s "rozumnym hlasovanim" nic!!!), ale stale je to najlepsi system aky poznamem.....
Hlupost?
(Karol Nagy, karolnagy77@gmail.com, 14. 6. 2010 22:02)Samozrejme, že aj veľkosť okrsku hrala ulohu. Ale žiadne male okrsky asi v bliskosti centier okresnych a vacsich miest nebyvaju. Suhlasim, ze cast z nich, tie blizsie k mestu mohli tie mestske predbehnut. Ale niektore volebne obvody zahrnaju aj dva okresy, a tam tie vzdialenosti mozu byt dost vyznamne.
hlupost
(juro, 14. 6. 2010 21:46)
"Je nespochybniteľné, že prvé okrsky, ktoré započítavali boli tie, ktoré sídlia najbližšie k sídlam obvodných komisií, teda to boli všetko okrsky mestské, aj veľkomestské."
.
toto je blbost, prve boli urcite zapocitane tie okrsky, co mali 200 dusi a menej. my sme mali cez 800 platnych hlasov a od volebnej komisie som to mal autom 3 minuty a aj tak som tam bol az pred druhou.
Nehrá sa o žiadnu chobotnicu
(Karol Nagy, karolnagy77@gmail.com, 29. 6. 2010 8:30)